Media społecznościowe są obecnie bardzo ważnym narzędziem nie tylko dla osób prywatnych, ale także firm. Nic dziwnego, przecież z pomocą dobrze funkcjonującego fanpage na Facebooku można trafić do wielu klientów. Czy jednak warto inwestować w promowanie postów na tym portalu?
Odkąd wprowadzono ograniczenia dla firm na Facebooku, mają one znacznie skrócony zasięg, przez co ciężko jest im niekiedy trafić do kolejnych klientów. Firma KJ Studio, świadcząca usługi w zakresie zakładania i prowadzenia kont firmowych na FB, przygotowała ciekawy artykuł poświęcony promowaniu postów, dostępny pod adresem http://www.e-kjstudio.pl/dlaczego-promowanie-postow-facebooku-zle-malo-efektywne. W świetle zmian niedawno wprowadzonych na FB promowanie publikacji na portalu lepiej zlecić profesjonalistom, którzy wiedzą, w jaki sposób wykorzystać to narzędzie, aby dotrzeć do jak największej grupy klientów.
Firmy według kategorii
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Katalog produktów i usług dla każdego
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Transport dla Ciebie i firmy
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Baza kursów i szkoleń
Atrakcje turystyczne i noclegi
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Hodowla i rolnictwo